Ensam (nästan)

Nu sitter jag här i min ensamhet, eller riktigt ensam är jag inte för Lucas och Kevin är ju hemma men de sover så de känns som att jag är ensam.
Men de är rätt så skönt att få vara "makefri" ibland. Man kan göra precis som man vill och ha både datorn och tvn för sig själv.

Vad har annars hänt denna veckan då? Jag har ju inte hunnit skriva något här alls..
Måndag, jobbade jag heldag och tränade
Tisdag, ledig va och handlade och gjorde pepparkakshus
Onsdag, Rasmus fyllde år och jag och Lucas va hos morfar och fixade med låset till bilen. De fick lite olja så de itne fryser fast. Svärmor var på en fiak och sen hämtade vi hem de nya soffbordet.
Torsdag, jobbade förmiddag och sedan va jag och Lucas på stenalyckan en sväng.
Fredag, jobbade 8-17 och sen blev de lite taccos och film på kvällen
Och idag lördag har jag jobbat till 16 och när jag kom hem åkte Rasmus iväg på lite förfest eftersom de ska ha julfest med hans jobb idag.
I morgon ska jag och busarna ner till Knäred och träffa några av mina gymnasieklasskompisar. Så himla roligt att vi kan göra de varje år. Hoppas verkligen att de håller i sig tills vi blir gamla! De är så mysigt att vi kan träffas så och ha de mysigt och nu börjar de ju bli några små troll med oss också. Snart är de ju 5 små busar som är med oss vad jag vet hit tills iallafall, man vet ju aldrig när de kommer fler små fisar.
Så morgondagen ser jag fram emot väldigt, får bara hoppas  att mina små busar sköter sig fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback