KALLT!

Fy tusan vad de är kallt ute nu! Igår på julfesten hade jag tänkt att ta min klänning men de är jag väldigt glad att ajg inte gjorde!  Jag tog ett par svarta jeans istället och ändå var de svin kallt.
Men de va en mycket trevlig kväll även fast de var en som drack lite mycket så de blev en aning pinsamt för oss andra, men men de är väl sådant som hör till kanske?
Efter Heagård åkte vi in till stan och satte oss på Bulls och efter de skulle vi gå till Harrys men de var stängt så vi gick hem några stycken till Hampus som jobbade på Blomsterlandet innan. De va trevligt och jag kom inte hem förrän 3.15.. Lite sent eftersom mina kära små killar vaknade vid 7..
När vi hade tagis på oss och gjort oss färdiga så åkte jag in till stan med Lucas och Kevin och hälsade på tomten och Lucas lämnade en önskelista. Sen dekorerade han även pepparkakshjärtan som blev fin fina. Men så kallt de var, riktigt bitande kyla. Usch usch. Nu är vi hemma i värmen igen och dem tittar på film och äter lite lördagsgodis. Rasmus har varit runt och kollat möbler med en kompis och ringde precis och sa att vi skulle åka och kolla på ett soffbord, vilket vi verkligen behöver ett nytt. Så de är ju bara till att ge sig ut i kylan igen.
Nu ska jag ta och sätta mig och gosa med mina två små troll innan de är dags att bege sig igen.
Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback