Ledig dag

Idag är jag ledig och har varit uppe sedan 6.30, Lucas kom in till mig då och Kevin vaknade och fick syn på Lucas och då kan man ju bara inte sova..  Så de var ju bara till att gå upp och gå på toa med Lucas, ge Kevin en macka och juice och ge Lucas hans droppar och såklart ta mina egna.
Och nu har de ätit båda två och Lucas kollar på barnkanalen och Kevin är i rummet och tittar på Nicke och leker med Lego.
Jaag får väl också ta och äta lite snart och ta en dusch så vi kan åka och handla lite, de är ju lite tomt i kylen så de är väl dags att fylla på där. Sen får jag väl ta tag i tvätthögen som väntar på att bli vikt med.. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Kanske rota fram julsakerna och sätta fram dem för nu är de ju snart första advent och i morgon är de bara en månad kvar till julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback