Morron morron!

Fredag morgon och ingen sovmorgon här inte, även fast jag inte börjar jobba förrän 14.30. Men vill busarna upp så är de ju bara till att bita ihop och gå upp. Undra när de börjar sova längre än till absolut senast 7?
Aja innan man vet ordet av så får man väl dra upp dem ur sängen stället.
Idag börjar jag ju som sagt inte förrän 14.30 och innan dess funderar jag på om jag ska ta och åka bort till Chili och kolla, de har ju utförsäljning där och de är ju alltid kul om man kan fynda lite!
Annars så blir de väl inte så mycket gjort inan de är dags att jobba. Och efter jobbet sen så är de dags för julbord ute på Heagård. Ska bli himla kul

En av sakerna jag gjorde på pysselkvällen med jobbet i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback