Underbar helg!

I lördags började vår dag som vanligt vid 6 tiden och efter lite duschning, påklädning och packande av de sista så åkte vi ut till tönnersjö för att äta lite frukost och lämna a våra bustroll.
Sen åkte vi hem till svärmor och ställde bilen och så körde hon oss till tåget.
Tåget va proppfullt och vi hade inga plastbiljetter men tillslut hittade vi plats och vi fick sitta kvar hela resan som tur var.
När vi kom fram gick vi bort till hotellet och lämnade av väskorna och sedan gick vi i lite affärer. När vi fick checka in sen så lämnade vi väskorna och sedan gick vi ut på stan igen för att se om vi kunde hitta någon restaurang men de fanns inte en enda som vi hittade som hade vanlig fläskfilé. Så de fick bli Harrys där de iaf hade fläskfilé så vi bokade bord där sen gick vi tillbaka till hotellet och bytte om för att gå ner till spaet.
När vi kom dit fick vi först ett fotbad och te när de var färdigt så fick vi bodyscrub och efter de en snabbdusch innan de var dags för ett varmt bad med massagestrålar och ansiktsrengörning och ansiktsmask, när vi badat färdigt var de dags för massagen och de var helt underbart! Efter massagen sen så avslutades behandlingen med händerna skulle få sig en kur dem med. De var någon scrub där med och sen parffinbad, jätte skönt men tyvärr så hjälpte de inte mycket på mina torra händer.. De va en helt underbar behandling som jag verkligen kan rekommendera!
När vi va färdig där gjorde vi oss iordning för att sedan bege oss till Harrys och äta. De va god mat men de va lite lite tycker jag, lite till hade inte skadat. Sen tog vi lite efterrätt också, jag tog marrängswiss och Rasmus tog vaniljglass med jordgubbar. Riktigt gott.
När vi va färdig ätna och hade suttit där ett tag och bara haft de lugnt och skönt så tog vi färjan över till Danmark men där var ju inte en enda människa ut så vi åkte tillbaka igen och gick till hotellbaren där de hade en pianist som spelade. En riktigt underbar dag hade vi!
Och stort tack till mamma och pappa som passade våra bustroll så vi kunde åka iväg!